Osnivanje udruženja građana
Udruženja građana predstavljaju jedan od najčešćih oblika organizovanog delovanja građana/pravnih lica radi ostvarenja određenih zajedničkih, društvenih ciljeva. Naša agencija pruža usluge pri osnivanju (savetovanje i celokupan postupak osnivanja i registracije) udruženja građana, kao i računovodstvenom i poreskom savetovanju, a što uključuje i klasične knjigovodstvene usluge.
- Na osnovu dostavljenih informacija i planiranih aktivnosti, proveravamo dostupnost i ispravnost željenog naziva udruženja u APR
- Pomoć pri izboru adekvatne šifre delatnosti
- Pomoć pri izboru adekvatne šifre privredne delatnosti
- Prema željenim ciljevima, dajemo savet i ideje za što preciznije formulisanje članova statuta
- Evidentiramo stvarnog vlasnika (nakon osnivanja)
Dokumenta koja izrađujemo/popunjavamo:
- Osnivački akt
- Zapisnik sa osnivačke skupštine
- Odluke o izboru i imenovanju zastupnika udruženja
- Statut
- Prijava za osnivanje
- Prijava za registraciju naziva (opciono)
- Uplatnice za potrebne APR takse
- OP obrazac
Ukoliko želite, postupak fizičkog odnošenja/predaje dokumentacije u Agenciju za privredne registre takođe radimo mi, dok rešenje o osnivanju kao i dodeljeni PIB, stižu na Vašu zahtevanu adresu. Takođe, možemo Vam pomoći pri izboru budućeg izgleda pečata kao i njegovoj izradi nakon osnivanja, po najpovoljnijoj ceni, u saradnji sa poznatim i proverenim poslovnim partnerom koji se bavi izradom pečata.
Cena naše usluge iznosi 20.000 RSD.
– TABELARNI PREGLED TROŠKOVA OSNIVANJA UDRUŽENJA GRAĐANA –
Vrsta troška
Iznos u RSD
APR taksa
6.500
Overa kopije lične karte kod notara (po zastupniku)
360
Izrada pečata (okvirno)
2.800
Overa OP obrasca kod notara (jedan zastupnik – po primerku)
360
Otvaranje računa u banci – besplatno (dodatne bankarske usluge se plaćaju)
0
Cena naše usluge
20.000
TOTAL
30.020
Uz uslugu osnivanja dobićete i VAŽNE savete i informacije vezane za početak poslovanja koje će biti u skladu sa Zakonom o udruženjima i Zakonom o računovodstvu.
Klijentima će se po potrebi obezbediti primeri prateće dokumentacije potrebne za ispravno poslovanje, a to su Knjiga odluka, Pravilnici, Memorandum i sl.
Klijentima se daju i upustva za dobijanje / kupovinu kvalifikovanog elektronskog setifikata, koji je potrebno da zastupnik poseduje radi potpisivanja finansijskih izveštaja.
Naši klijenti su sa teritorije cele Srbije, odnosno postupak osnivanja i pružanja knjigovodstvenih usluga je moguć na daljinu, bez dolaska u Beograd.
Za dodatne informacije, možete poslati mejl na osnivanja@adviser.rs ili nas pozvati na sledeći broj telefona: 011/4064-035.