• office@dobrefinansije.rs | +381 11 40 64 035

Osnivanje udruženja građana

Udruženja građana predstavljaju jedan od najčešćih oblika organizovanog delovanja građana/pravnih lica radi ostvarenja određenih zajedničkih, društvenih ciljeva. Naša agencija pruža usluge pri osnivanju (savetovanje i celokupan postupak osnivanja i registracije) udruženja građana, kao i računovodstvenom i poreskom savetovanju, a što uključuje i klasične knjigovodstvene usluge.

  • Na osnovu dostavljenih informacija i planiranih aktivnosti, proveravamo dostupnost i ispravnost željenog naziva udruženja u APR
  • Pomoć pri izboru adekvatne šifre delatnosti
  • Pomoć pri izboru adekvatne šifre privredne delatnosti
  • Prema željenim ciljevima, dajemo savet i ideje za što preciznije formulisanje članova statuta
  • Evidentiramo stvarnog vlasnika (nakon osnivanja)

Dokumenta koja izrađujemo/popunjavamo:

  1. Osnivački akt
  2. Zapisnik sa osnivačke skupštine
  3. Odluke o izboru i imenovanju zastupnika udruženja
  4. Statut
  5. Prijava za osnivanje
  6. Prijava za registraciju naziva (opciono)
  7. Uplatnice za potrebne APR takse
  8. OP obrazac

Ukoliko želite, postupak fizičkog odnošenja/predaje dokumentacije u Agenciju za privredne registre takođe radimo mi, dok rešenje o osnivanju kao i dodeljeni PIB, stižu na Vašu zahtevanu adresu. Takođe, možemo Vam pomoći pri izboru budućeg izgleda pečata kao i njegovoj izradi nakon osnivanja, po najpovoljnijoj ceni, u saradnji sa poznatim i proverenim poslovnim partnerom koji se bavi izradom pečata.

Cena naše usluge iznosi 20.000  RSD.

– TABELARNI PREGLED TROŠKOVA OSNIVANJA UDRUŽENJA GRAĐANA –

Vrsta troška Iznos u RSD
APR taksa 6.500
Overa kopije lične karte kod notara (po zastupniku) 360
Izrada pečata (okvirno) 2.800
Overa OP obrasca kod notara (jedan zastupnik – po primerku) 360
Otvaranje računa u banci – besplatno (dodatne bankarske usluge se plaćaju) 0
Cena naše usluge 20.000
TOTAL 30.020

 

Uz uslugu osnivanja dobićete i VAŽNE savete i informacije vezane za početak poslovanja koje će biti u skladu sa Zakonom o udruženjima i Zakonom o računovodstvu.

Klijentima će se po potrebi obezbediti primeri prateće dokumentacije potrebne za ispravno poslovanje, a to su Knjiga odluka, Pravilnici, Memorandum i sl.

Klijentima se daju i upustva za dobijanje / kupovinu kvalifikovanog elektronskog setifikata, koji je potrebno da zastupnik poseduje radi potpisivanja finansijskih izveštaja.

 

Naši klijenti su sa teritorije cele Srbije, odnosno postupak osnivanja i pružanja knjigovodstvenih usluga je moguć na daljinu, bez dolaska u Beograd.

Za dodatne informacije, možete poslati mejl na osnivanja@adviser.rs ili nas pozvati na sledeći broj telefona: 011/4064-035.